escort
Online Bodrum escort kızlar

Çekik Gözlü Tatar Kızı Bodrum Escort Gülşah

Otele gelen bodrum escort



  • İlan Durumu:
  • Şehir:
  • Semt:
  • Rumuz:
  • Yaş:
  • Kilo:
  • Boy:
  • Saç Renk:
  • Göz Renk:
  • Ten Renk:
  • Görüşme Yeri:
  • Sigara/Alkol:
Toplam Ziyaret: 329
Bugün Ziyaret: 1

- '' Escort'' - Profili:




Seneler önce akrabalarım Kazakistan’dan göç edip Türkiye’ye gelmişlerdir. Tatar Türklerinden olduğum için hep gurur duydum kendimce. Fakat bazı kendini bilmez salak kişiler bana sen Çinli misin ya da Japon musun diye saçma sapan sorular sordukları için çok sinirleniyorum. Benim kandaşlarım Çinliler tarafından zulüm ve işkence görürken bana sen Çinli misin diye soru sormaları kadar salakça bir şey yok ya. Benim adım Gülşah, çekik gözlü tatar kızıyım. Yaşım 23 ve Bodrum Escort kız olarak çalışmaktayım. Bunun başlıca nedeni ise maddi imkânlarımın kötü olması ve aileme bakmak zorunda olduğum için yapmaya başlamıştım. 20 yaşımdan beri kız olarak çalışmaktayım ve ailemi geçindirmekteyim.  mesleği cidden para kazandıran bir meslek fakat her işte olduğu gibi bu işin de zorlukları var. Size bu zorluklardan bahsetmek istemiyorum sonuçta bu benim işim değil mi? İş mahremiyetine önem veriyorum.
Bodrum Escort kız ile birlikte olmak istiyorsanız ve sizin ilginizi çekecek bir kız arıyorsanız beni tercih etmeniz lazım. Beni tercih ederseniz size diğer kızların sunamayacağı her şeyi sunacağımdan emin olabilirsiniz. 3 yıllık tecrübe dolu geçmişim sayesinde sizleri tatmin edeceğim her anlamda. Sizi evinize gönderirken yeniden doğmuş gibi hissederek göndereceğim. Size nasıl seviştiğimi ya da en çok hangi pozisyondan zevk aldığımı bahsetmek istemiyorum. Beni cidden merak ediyorsan ve benim ile birlikte olmak istiyorsan zaten sen kendin öğreneceksin. Buradan yazıp merakını gidermek istemiyorum bebeğim. Benim tadıma alıştıktan sonra senin üzerinde bağımlılık etkisi yaratacağım. Bana bağımlı olduğun için her gün beni arayacaksın ve randevu almak isteyeceksin. Bazı günler üzülerek sana randevu veremeyeceğim dolu olduğum için ve senden daha hızlı olmanı isteyeceğim. Sabahleyin uyanır uyanmaz beni arayacaksın ve benim ile birlikte olmak için arayacaksın. Nerden biliyorsun be diye konuştuğunu tahmin ederek cevap veriyorum bende. Tecrübelerim sayesinde. Sen de benim ile birlikte olmak istiyorsan telefon numaramdan arayabilirsin. Çekik gözlü tatar kızı Bodrum Escort Gülşah ile sevişmek her erkeğe nasip olmaz hayatım.

BU İLANA EMOJİYLE TEPKİ VER!

escort

”Çekik Gözlü Tatar Kızı Bodrum Escort Gülşah” için Yorum Yaz